scouting kleding

Voorheen droegen alle leden van Scouting Schaijk een rode trui, bedrukt met het embleem van Scouting Schaijk. Een trui omdat Scouting Schaijk niets voelde voor het uniform van Scouting Nederland. In 2009 zijn we overgestapt op het blauwe vest en T-shirt dat Scouting Nederland sinds de introductie van de Scoutfit in haar assortiment heeft. Op de achterzijde laten we zelf het logo van Scouting Schaijk drukken.

Als je lid wordt is aanschaf van het vest verplicht. Het vest wordt gedragen bij de wekelijkse bijeenkomsten en bij alle activiteiten waarbij Scouting Schaijk is betrokken. Hierdoor wordt de herkenbaarheid van Scouting Schaijk vergroot. Bovendien zitten er lichtgevende strepen op die in het donker de zichtbaarheid en dus de veiligheid vergroten.

Behalve het vest bestaat er ook T-shirt met korte mouwen. Dit shirt is niet verplicht, maar is wel erg fijn om i.p.v. het vest in de zomermaanden te kunnen dragen.

Iedereen die nog geen vest heeft, of toe is aan een nieuwe, kan er een kopen op de jaarlijkse verkoopdag. De datum van de verkoopdag is te vinden in de agenda. Op deze dagen kan de kleding gepast en contant betaald worden. Daarna wordt de kleding besteld. Later zal de kleding bezorgt worden bij de speltakken.

De kosten zijn:
Vesten t/m maat 176 € 37,-
Vesten vanaf maat S € 41,-
T-shirt € 24,-

Ook door het jaar heen is het mogelijk een T-shirt of trui te kopen. Op de contactpagina kunt u een bericht verzenden naar de kledingverkoop.